Provádíme záruční i pozáruční servis klimatizačních a vzduchotechnických zařízení, tepelných čerpadel Toshiba a Estia a bazénových odvlhčovačů.
Jsme akreditovaným a servisním střediskem firem TOSHIBA, REMAK, ATREA, LG.
Proč je důležitý?
Důvodů je celá řada - ekonomické, zdravotní, ekologické a záruční (např. zanesené filtry
mohou způsobit i zničení klimatizace, nejsou však důvodem k reklamaci).
Jak často?
Minimálně 1x za rok, pokud je využívána celoročně, tak raději 2x (záleží však na prašnosti
prostředí, vlhkosti a dalších faktorech).
Jak často?
Dle pokynů výrobce minimálně 1x za rok, v prašném prostředí raději 2x.
Jak často?
Záleží na hmotnosti náplně chladiva:
Co je nutné zkontrolovat?
Únik chladiva, těsnost spojů, případnou korozi.
Kdo provádí kontrolu?
Pouze registrovaná firma na základě povolení Ministerstva životního prostředí.
Jak často? Doporučujeme 1x ročně.
Důležitá je však také údržba, kterou zvládnete sami. Vnější část odvlhčovače byste měli čistit od prachu
a nečistot, ideálně vysávat. Co se týká vnitřní části, tu už raději nechte na nás.
Zajistěte vašim zařízením co nejdelší životnost - nezapomínejte na pravidelný servis a kontaktujte nás.